vineri, 5 decembrie 2008

Alonia la teste

Am testat şi eu această mândreţe de messenger românesc care se numeşte Alonia.

Doar ce-am convins pe prietenul Gogu să se înregistreze şi el şi să downloadeze bunătate de yahoo românesc.

De vorbit mere. Emoticonuri cam slab. La fişiere mai crapă sau se blochează transferul câteodată. Voice n-am încercat. Ţârâit n-am încercat. Pe yahoo se poate intra cu dânsul. Bloatuială are cu grămada. E scris în dotnet varianta 2.0 şi se mişcă la fel de băşinos ca yahoo.

Ce-mi place: în afară de faptul că e românesc şi urmăm directivele
prezidentului să consumăm produse româneşti, nu este full de
reclame precum yahoo şi încă nu e atât de plin de nesimţiţi,
manelişti şi cretini precum yahoo.

Ce nu-mi place : e bloated, e scris în dotnet şi asta se vede. Prea încărcat
ca opţiuni

Cum ar trebui să fie: simplu cum erau yahoo! şi google talk la început, să se
mişte cu viteza fulgerului şi să nu fie plin de reclame.

Nu este însă nici primul, nici ultimul messenger românesc. Un alt messenger românesc ar fi webcontact. Şi mai sunt încă multe altele.

Nu cred că va rezista foarte mult fiind susţinut doar de Mediasat care l-a şi făcut pentru a-şi promova serviciile de voce.

Poz(n)e:




















Niciun comentariu: