duminică, 7 decembrie 2008

Banc de Crăciun

Ştiu că nu a venit încă Crăciunul dar îl scriu acum pentru că tocmai l-am auzit:

Se apropia Crăciunul. Un copil îi scrie o scrisoare lui Moş Crăciun:

-Dlagă Moşule, te log foalte mult să-mi aduci un tlenuleţ electlic, o maşinuţă şi o ciocolată .

Se duce copilul la poştă şi duce scrisoarea. Poştăriţele deschid scrisoarea, o citesc şi li se face milă de copil. Hotărăsc ele să pună mână de la mână şi să-i cumpere copilului darurile. Strâng ele banii, cumpără trenuleţul, cumpără maşinuţa, dar de ciocolată nu le mai ajungeau banii. Trimit cadoul copilului. La câteva zile de la Crăciun copilul duce la poştă o altă scrisoare cu mulţumirile pt Moş Crăciun:

-Dlagă Moşule, îţi mulţumesc pentlu cadouli, tlenuleţul este supel, masinuţa este supel. Eu ştiu că mi-ai tlimis şi ciocolată, da cled că pizdele alea de la poştă au mâncat-o.



PS. Dacă mai copiaţi de blogul meu ceva, măcar aveţi bunul simţ şi puneţi link.

Niciun comentariu: