sâmbătă, 20 decembrie 2008

Becali şi înregistrările DNA

Fragmente din înregistrările DNA având ca protagonişti pe Becali şi pe Mirel Rădoi:


- Naşule?
- Da, tată!
- Uite, acum am… m-au sunat băieţii de la “U” Cluj… şi mi-au zis că au vorbit cu Toni… că le-ar fi tran… Da’ telefonul e ascultat?
- Păi da’, auzi, normal că e ascultat!
- A! Păi, atunci trec eu mâine, naşule, dimineaţă. Mata’ eşti la palat?
- Păi, zi, măi, că îmi bag p...a! Ce dacă e ascultat?! Să-mi sugă p…a! Lasă, mă, că nu le e frică că nu e… Pai, dacă nu, mă, le-a zis (Toni - n.red.) aşa: “Că le împarte un milion jumătate”.

....................................................................................

Becali: Du-te, mă, de aici, că iau bani mulţi. Ce dracu’!
Rădoi: Da! Păi, naşule. Să nu… să nu trimită ăia Poliţia.
Becali: Şi ce dacă trimit?! Îmi beleşte p…a Poliţia sau ce? Am furat ceva sau ce?... Şi am trimis pe Teia să cumpere un teren în Cluj. (…) Bă, băiatule, mie mi-e frică când fur, atâta, dacă fur, bă, băiatule! Păi, când eu sunt corect şi fac dreptate! Eşti nebun la cap?!... Şi care e treaba? Risc, ce vrei să fac? (…) Dacă căcăcioşii ăia nu sunt în stare să scoată un egal cu Dinamo ?


Câteodată e chiar distractiv Becali. Amuzant cum îşi conduce afacerile, cum se referă la poliţie şi DNA şi cum se exprimă.

Niciun comentariu: