miercuri, 3 decembrie 2008

Cei doi George: Becali şi Bush

Iata ce au Gigi Becali si George Bush in comun.
In afara initialelor…
Amandoi au o relatie speciala cu Dumnezeu:
Becali: Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest
popor.

Bush: Dar bineinteles ca am. Am umarul lui Dumnezeu pe
care sa plang, si plang chiar mult. Plang foarte mult in
slujba asta. Pun pariu ca am varsat,ca presedinte, mai multe
lacrimi decat poti tu numara.

Amandoi sunt experti in calcule complicate:
Becali: Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui
Olaroiu si 50% al lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.
Bush: Am triplat cantitatea de bani - Am impresia ca din 50
de milioane de dolari avem disponibili 195 de milioane.

Recunosc cinstit:
Becali: Am vorbit zilele trecute cu mai multi parteneri de
afaceri. Oameni seriosi, din lumea interlopa.
Bush: Inamicii nostri sunt inovatori si au numeroase resurse.
Ca si noi, de altfel. Se gandesc in permanenta la
noi modalitati de a face rau Americii si americanilor. Ca si
noi, de altfel.


Iubesc cartile:
Becali: Am citit “Manualul razboinicului luminii”
cu doua markere. Cu galben am subliniat pasajele care
mi-au placut si unde m-am identificat cu eroul cartii, iar
cu verde pe cele care nu mi-au placut si nu le-am citit.
Bush: Unul dintre cele mai grozave lucruri despre carti
este ca uneori exista niste poze fantastice acolo.

Lasa loc tuturor posibiltatilor:
Becali: Partidul Noua Generatie are o orientare de centru,
cand la stanga, cand la dreapta, de la caz la caz.
Bush: Suntem gata pentru orice eveniment neprevazut, care
poate sau nu sa se produca.

O perceptie speciala asupra timpului:
Becali: Nu mai e mult pana mai e foarte putin.
Bush: Cred ca suntem cu totii de acord. Trecutul s-a terminat.

Sunt hotarati:
Becali: Eu am ajuns aici pe labele mele de urs si pe sabia mea.
Bush: Vreau justitie. Si este un vechi poster in Vest, imi
amintesc, care spune: “Cautat. Mort sau in viata.”


Au virtuti razboinice:
Becali: Am promis ca pe tradatorul asta de Dan Voiculescu o
sa-l distrug pana cand o sa-l nenorocesc.
Bush: Vreau sa stiti ca atunci cand vorbim despre razboi,
vorbim de fapt despre pace.

Au opinii:
Becali: Oamenii de afaceri din Romania au cu totii interese
de grup personale.
Bush: Am si eu opinii - opinii foarte solide - dar nu sunt
intotdeauna de acord cu ele.


Stiati ca…
Becali: Stiti cat de mult scuip eu televizorul la mine acasa? Cum vad
un nenorocit care vorbeste de binele public, cum ii trag un scuipat.
Bush: Nu poluarea este cea care ne distruge mediul inconjurator.
Impuritatile din aer si din apa il distrug.

Acorda importanta comuniunii cu natura:
Becali: Atunci cand sunt suparat, ma retrag intre oile mele
si ma linistesc.
Bush: Stiu ca oamenii si pestii pot coexista pasnic.

Onoare:
Becali: M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri.
El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat.
Bush: Sunt onorat sa dau mana cu un cetatean irakian curajos,
a carui mana a fost taiata de Saddam Hussein.

de la Hahalere

Un comentariu:

Andrada spunea...

:)) that was fuckin` funny