duminică, 21 decembrie 2008

Câteva chestii de Crăciun

Întâi Moş Crăciun care a fost surprins de ziariştii de la Can-Can:











Apoi fotografiat de un necunoscut:


Aşa că nu e de mirare că au apărut bancuri cu Moş Crăciun:

Dacă tot nu ştiţi să-i spuneţi o poezie, că deh sunteţi prea modernişti şi cine mai pune mâna pe cărţi în era digitală, măcar un banc să-i spuneţi când vine:

Chiar înainte de Crăciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor şi Moş Crăciun se aflau în liftul unui hotel foarte select.
Înainte ca uşa să se deschidă observa o bancnota de o suta de euro care zăcea pe jos.
Care dintre cei trei credeţi o ridică??
Moş Crăciun, desigur, ceilalţi doi nici nu există!



Intră Moş Crăciun pe horn şi vede o tipă superbă care dormea goală pe pat! Şi i se scoală ditamai puloiul moşului!

-Măi să fie! Dacă o fut pe asta mă bate Dumnezeu! Dacă nu, nu mai pot ieşi pe horn!




Cică era Moş Crăciun la o serbare şi împărţea cadouri. Vine rândul unei fetiţe drăgălaşe şi mititică tare.
Moşul:
-Uite fetiţă drăgălaşă dacă îmi spui o poezie îţi dau din sacul ăsta mare o jucărie mică.
La care fetiţa drăgălaşă:
-Dar, dacă-ţi sug pulaa îmi dai tot sacul?




Moş Crăciun vine la copiii din Somalia:
- De ce sunteţi chiar aşa de slabi, dragii Moşului?
- Pai dacă nu mâncăm...
- Cine nu mănâncă, nu primeşte cadouri!



După o zi criminală, în care lui Moş Crăciun toate i-au mers prost (s-au îimbolnăvit 4 pitici, 3 reni s-au rătăcit în pădure, sania s-a rupt, a rămas fără băutura şi a venit şi soacră-sa in vizită) seara a sunat la usa un îngeraş cu un brad imens de Crăciun.
-Ce să fac cu bradul Moşule? întreaba îngeraşul.
Şi de atunci există obiceiul cu îngeraşul înfipt în vărful bradului.



Învăţătoarea la şcoală:
-Copii, voi ştiţi ce reprezintă Moş Crăciun?
Bulă:
-Da. Un cur!
Învăţătoarea rămâne “stunned” şi după ce-şi revine cere explicaţii.
-Da’ de ce Bulişor?
-Pentru că în fiecare an îl întreb pe tata ce o să-mi aducă Moş Crăciun şi el îmi răspunde: “Un căcat!”



Se apropia Crăciunul. Un copil îi scrie o scrisoare lui Moş Crăciun:

-Dlagă Moşule, te log foalte mult să-mi aduci un tlenuleţ electlic, o maşinuţă şi o ciocolată .

Se duce copilul la poştă şi duce scrisoarea. Poştăriţele deschid scrisoarea, o citesc şi li se face milă de copil. Hotărăsc ele să pună mână de la mână şi să-i cumpere copilului darurile. Strâng ele banii, cumpără trenuleţul, cumpără maşinuţa, dar de ciocolată nu le mai ajungeau banii. Trimit cadoul copilului. La câteva zile de la Crăciun copilul duce la poştă o altă scrisoare cu mulţumirile pt Moş Crăciun:

-Dlagă Moşule, îţi mulţumesc pentlu cadouli, tlenuleţul este supel, masinuţa este supel. Eu ştiu că mi-ai tlimis şi ciocolată, da cled că pizdele alea de la poştă au mâncat-o.


Şi chiar poezii cu Moş Crăciun:

Moş Crăciun cu plete dalbe,
A venit de prin nămeţi,
Şi-a adus în vârful pulii
Un borcan de castraveţi.

Moş Crăciune, Moş Crăciune,
Şi la anul de-o să vii
Eu te bag în pizda mă-tii
Şi mă cac pe jucării!


Şi cântece cu Moş Crăciun:


Santa Claus Got Stuck In The Chimney - Jimmy Boyd




Be Claus I Got High - Bob Rivers


Aşa că particip la concursul organizat de Blogatu, că am cu ce.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Clipulețe interzise pentru copii. Îmi amintesc atât de mult credeam în existența lui Moș Crăciun și în cumsecădenia sa.

Acum, cu internetul ăsta, picii ar putea afla adevărul prea repede. Ar scurta, invitabil, copilăria incentă.

armamortală spunea...

Nu-i nimic, punem un disclaimer: "Interzis sub 12 ani."