marți, 16 decembrie 2008

Din nou Ciutacu

Bun. Să vedeţi ce păţesc ieri. Eram plecat la radio să scot şi eu un bănuţ în plus, că am patru guri de hrănit, şi pe la 5 după masă ţârrr Ciutacu la uşă. Nu erau decât maică-mea acasă şi cu sor'mea, Naty. Fane şi cu Gogu erau plecaţi. Maică-mea încă nu reuşise să evadeze din cameră, deci răspunde sor'mea.

Îi dă animalului o cafeluţă, că mai rămăsese un picuţ de Doncafe pe fund şi ca tot omu' politicos şi primitor dă să-i facă lui Victor conversaţie. Conversează ei despre una, despre alta, ce mai e pe la teve, că e naşpa cu şefu la guvernare, că noi de unde mai mâncăm etc, etc. Şi ce-i dă tâmpitului prin minte, că altfel nu pot să-i zic? Zice aşa: "Naty tu eşti o fată frumuşică şi eu am avut de mult timp o afecţiune reprimată faţă de tine. Da' uite, dacă mă laşi să pun mâna pe o ţâţă, îţi dau o sută de mii!". Stă asta, se gândeşte şi până la urmă, ca o fată simţită ce este, se gândeşte că tot nu avem prea mulţi bani şi n-ar strica o sută de mii. Vedeţi, vroia să mă ajute. Aşa că desface sor'mea puţin halatul, scoate un sân, pune Ciutacu mâna pe el, îl ţine puţin în palmă, îi ies ochii ca la melc de era să-şi spargă ochelarii, îi curg puţin balele şi apoi trânteşte ca mitocanul o sută de mii pe masă.

Mai stau ăştia, mai conversează, îi mai face sor'mea o cafea lui Victor (ultima, că nu mai era) şi apoi ce credeţi că face perversul dracului? Iar o ia cu vrăjeala: "Ştii că ce-i frumos şi lui Dumnezeu îi place. Dar n-am văzut decât o ţâţă, dacă mi le arăţi pe amândouă, îţi mai dau o sută de mii şi-apoi pot să mor fericit." Se desface sor'mea la halat, scoate sânii, pune ăsta labele jegoase pe ei, îi curg balele şi mai tare şi ca un ţăran ce este, mai trânteşte o sută de mii pe măsuţă.

În fine, pleacă Ciutacu până la urmă şi-apar eu frânt pe la vreo 7 seara. Sor'mea îmi dă raportul: "Vezi că a trecut ciudatul ăla de Ciutacu pe aici da' a zis că nu te mai aşteaptă că are o treabă urgentă cu Gâdea." Şi eu întreb ca prostul:

"A lăsat ăia două sute de mii pe care-i avea să-mi dea pentru c-a pierdut pariul?"

Ce m-am supărat aseară, dar staţi să vedeţi ce m-am supărat de dimineaţă:

Mă sună Gâdea de dimineaţă şi mă întreabă dacă n-am cumva să-i împrumut o sută de mii, că el a rămas lefter pentru că a pierdut un milion la pariu cu Ciutacu. Având o vagă presimţire îl întreb ce pariu a pus. A dat-o el cam cotită, dar până la urmă aud că tâmpitul şi cretinul şi perversul de Ciutacu a pus pariu cu cinci colegi de la teve pe câte un milion că pune mâna pe ţâţele soră-mii.

Ptiu, drace! Om mai cretin şi cu glume mai oligofrene în el n-am văzut. Oricum, rămâne clar stabilit: nu-mai-pun-pariuri-cu-Ciuatcu!

Colac peste pupăză, a apucat să pună Fane laba pe ăia două sute de mii şi s-a cărat la cârciumă.

Mă cheamă Mircea Badea şi asta îmi ocupă tot timpul!

Niciun comentariu: