joi, 18 decembrie 2008

Euro<26

Dacă de obicei fac antireclamă, deobicei consemnând lucrurile care mă enervează, hai să fac o excepţie şi să şi laud ceva.

Ceva-ul fiind cardul BCR Euro<26, pe care l-am obţinut deşi am trecut de 26 de ani. E bun la ceva şi masterul ăsta...

Pe scurt: fără niciun fel de comision, nici la plăţi, nici la extrageri, nici la administrare. Reduceri interesante, din păcate cam puţine în România. Oricum, am de gând să abuzez de el la primăvară când voi trage un tur ca lumea prin europa şi voi folosi tripletul magic: interrail+euro<26+hostels.

Cardul vine cu token - deci se poate folosi şi e-banking. L-am şi alimentat azi cu câţiva marafeţi din alt cont şi am tras o cumpărăturică mică, de vreo 8 euro, aşa ca test.

Totul ok, click24 banking este destul de intuitiv de folosit, pe scurt cumpărător mulţumit.

Niciun comentariu: