marți, 9 decembrie 2008

Intrebari tampite pe care le pun femeile

Nu cred că e bărbat care să nu fi fi fost pus în situaţia de a răspunde la întrebări tâmpite puse de gagic'sa:

~1. Mă iubeşti?

Dacă nu te-aş iubi aş mai sta cu tine, în pula mea?
(da' poate totuşi te iubesc ca prostul)

~2. La ce te gândeşti?

Dacă vroiam să ştii spuneam cu voce tare, în pula mea!
(la bere, la fotbal, la femei, la marţieni mici şi verzi, ce contează?)

~3. Când pun bluza asta par grasă?

Comparată cu ce pula mea?
(vreau să zic: cu un elefant sau cu o femeie?)

~4. Crezi că aia e mai frumoasă decât mine?

Nu e mai frumoasă, e frumoasă în alt sens.
(Normal că e mai frumoasă că altfel nu mă holbam ca obsedatu' la ţâţele ei)

~4. Unde ai fost aseară?

La o bere cu ....
(să rad un sixpack, două pentru că la serviciu sunt stresat şi acasă mă enervezi tu)

Aşa că dragelor nu mai puneţi întrebări idioate. Puţină gândire înainte de deschide gura nu a făcut rău nimănui.

Niciun comentariu: