duminică, 14 decembrie 2008

Mă bucur că e PSD la guvernare

Ca un cetăţean cinstit al ţării, deşi n-am votat cu PSD, mă bucur totuşi că a ajuns la guvernare. Aştept totuşi, ca nişte politicieni cinstiţi ce sunt, ca onor pesediştii să respecte promisiunile făcute înainte campanie şi în campanie. Astfel aştept:

-să dea câte 25000 € fiecărui român întors în ţară (mă gândesc să plec şi eu câteva zile, ca să mă pot întoarce) - Geoană

-să facă rectorul nuclear din Transilvania ca să rezolve problemele energetice ale României - Geoană

-să trimită primul pesedac în spaţiu - Geoană

-să pună GPS-uri la tractoare - Geoană

-să construiască 1000 km de autostrăzi - oferta electorală PSD

-să construiască 1000 km de căi ferate - oferta electorală PSD

-să construiască 8 stadioane naţionale - oferta electorală PSD

-pensii egale la oraşe şi sate - oferta electorală PSD

Domnule Geoană, eu aştept ca PSD-ul să realizeze ce a promis. În caz contrar sunteţi proşti, îngâmfaţi, mincinoşi şi hoţi.
SAU:
Dacă ştii că eşti prostănac, taci în pizda mă-tii, că ştii că de câte ori dezchizi gura spui câte o tâmpenie.

Niciun comentariu: