joi, 18 decembrie 2008

Politica naşte pasiuni

Ieri (pentru mine tot azi e) la Cex-ul PSD domnul Marean Vanghelie i-a ars dat prieteneşte un cap în figură domnului Marian Oprişan.

Probabil că dialogul, anterior incidentului, a decurs cam aşa:

MV: -Auzi bă Oprişane, în cur pă mă-ta dă ordinar... ce pizda mă-tii ne pui bulangiule să facem alianţă cu pedeleu'? Eşti nehalit bă? Nu-ţi mai ajunge banii?

MO: -Bă nenorocitu' dreaq...

MV: -Zdreanţă penală...

MO: -Ţigan tâmpit...

MV: -Muistule...

MO: -'r-ar mă-ta a dracu' cu alea trei clase ale tale...

MV: -Pân-aici mă! Nu mă faci tu pă mine analfabet...

(zgomote, vânzoleală, scaune răsturnate, vociferări)

MO: -Stai, nu da frate!

(zgomote mai apropiate)

MV: jap! -Mă faci tu pe mine repetent mă? Cine ie mai telectual acuma, hai?

După care s-or fi împrietenit la loc cei doi Mareani, dar sursele nu mai ştiu întrucât n-au mai tras cu urechea.

Sursa: Naşul

Niciun comentariu: