duminică, 21 decembrie 2008

Reportaj ratat

Fiind ocupat zilele astea cu nişte lucruri mult mai materiale şi mult mai pământene decât politică & alte rahaturi, doar ce mi-a zumzăit teveul în surdină despre revolta din Grecia în timp ce io ori creeam programe geniale ori scriam tâmpenii pe net.

Tot ce am reţinut a fost că s-a umplut paharul şi că tinerii din Grecia nu mai suportă. Ca om hârşâit prin manifestaţii, bătăi minereşti, mitinguri si alte tâmpenii prin care nu se obţinea nimic, chiar m-am mirat de dispoziţia grecilor spre revoltă.

Io am ieşit prima dată în stradă în '90 la 10 ani dus fiind de nişte părinţi anticomunişti, si am terminat mitingeala în '98 la un masiv miting studenţesc, la care noi, pulimea, nu am obţinut nimic în schimb nişte scârbe au obţinut viitor politic şi material.

Aşa că mă grăbesc io cu gagica pe la mine pe şosea spre un magazin -locul pe unde intră toate autocarele din sud în Bucureşti- şi văd trei autocare full de grecotei cum basculează încărcătura spre cele 7-8 bănci care-şi întindeau bancomatele pofticioase spre ei.

Io mă grăbeam spre magazinul-de unde-trebuia-sa-iau-ceva cadou-ca-apoi-sa-ma-reped-laziua-cuiva-că-deja-eram-în -întârziere. Aşa că n-am scăpat decât câteva priviri rapide şi cercetătoare spre grecoaice, să văd dacă sunt aşa cum se spune, adică urâte. Să zicem că erau cam 60% fete, iar asta din trei autocare înseamnă cam 80 de bucăţi de gagici.

Nu erau "aşa cum se spune" dar pe cuvântul meu, nu era nici una frumoasă cu adevărat. Sexy, poate că da. Dar cu adevărat frumoase, nu.

Oricu, deraiez cu grecoaicele. Ideea era că aveam la dispoziţie vreo 150-160 de greci între 20 şi 30, adică de vârsta mea şi de vârsta celor care se răscoală acum în Grecia.

Şi eu în loc să profit de ocazie, să fac un mini-reportaj - că aveam acaretul la mine, să întreb ce/cum e în Grecia, să scriu pe blog, să fiu unul care face chestia asta, mă grăbesc spre magazin.

Să-mi fie ruşine. 5 minute întârziere peste o jumătate de oră întârziere nu contau deloc. În schimb aflam foarte multe lucruri interesante, mă dumiream si dumiream şi pe alţii cam ce înseamnă revolta asta din Grecia.

Ce mă mai nelămureşte, e ce mama dracului caută grecoteii la noi? Sunt convins că e mai scump decât la ei. Eu personal, fără aranjamente, şuste, nu pot să mă duc undeva de sărbători. De Revelion, de câte ori am fost undeva cu prietenii a fost vorba de şuste şi şuşanele aranjate din timp dacă era vorba de staţiuni curente.

Nu vă zic anul ăsta unde am obţinut(nu eu, un prieten) o vilă de 25 de locuri şi cu ce preţ, că probabil că mi-aţi da în cap. Dar în Rumeinia cam aşa merg lucrurile. Au grecii bani de România?

Niciun comentariu: