joi, 11 decembrie 2008

Un englez se sinucide asistat

Privind la filmuleţul de mai jos, s-a încrâncenat carnea pe mine. Mi se pare o mare porcărie aşa cum mi se pare şi pedeapsa cu moartea.

Ok, e bolnav de o boală gravă dar pot fi folosite sedative şi alte substanţe care să-i ia durerea.

Nu mi se pare nici uman, nici moral, nici justificabil actul de a ajuta pe cineva să moară. Chiar dacă e legal în Elveţia.

Peste ţara cantoanelor şi a munţilor albi de zăpadă trece palid umbra morţii. În timpul ăsta Craig Ewert un englez care a venit în Elveţia în acest scop moare pe măsură ce-i intră otrava în sânge.



Mi se pare sinistru. Şi abject din partea celor care organizează asta, tolerează asta şi legiferează asta.
Cred că acestă porcărie ar trebui să fie interzisă prin legi internaţionale, tot aşa cum sunt interzise alte lucruri nocive.

Nu voi mai pune pe aici filmuleţe cu acest subiect pentru că sunt absolut înfiorătoare şi personal nu-mi place să văd un om cum moare.

Niciun comentariu: