vineri, 28 noiembrie 2008

Traistariu vs Sharki, Marki vs Traistariu

Eu în timpul liber îmi văd de umila mea viaţă. Ori scriu tâmpenii pe net, ori lucrez la un progrămel sau un săituleţ, ori mă holbez la filme tembele pe monitor. Asta când nu trag beţivăneala săptămânală cu prietenii.

Ok. Recunosc. Din când în când mai pun mâna şi pe câte o carte. Şi nu ca să fac cornete.

Mă exasperează când o anumită persoană de sex feminin de pe lângă mine se uită la "emisiuni mondene".

Săptămâna asta a fost să fie cu şi despre ce a supt şi n-a supt Traistariu. Care el - marele Traistariu - făcea nu ştiu ce cu un la fel de important Sharky, Smarky sau Starki. Şi după asta moare naţiunea. I-a supt-o Traistariu lui Snorky ăsta sau Parky i-a tras-o lui Traistariu pe la spate?

Îmi place că lumea are probleme peste probleme dar o încălzeşte foarte tare viaţa mai mult sau mai puţin sexuală a unor cretino-rataţi gen Traistariu.

Luaţi şi delectaţi-vă, lume:





Niciun comentariu: