miercuri, 10 decembrie 2008

Allianz fără un sfanţ

Cică circulă vorba prin presa online (p-aia scrisă n-o citesc, că vreau să subminez mogulii) că un anume D-tru Nagy, în urma unui proces, vrea să pună sechestru pe capitalul social al Allianz, împingând-o pe aceasta la faliment.

Bineînţeles că lucrurile n-or să stea aşa şi Allianz n-o să intre în faliment. Dar tare mi-ar plăcea.Şi tare mi-aş freca mâinile de bucurie.

Cu banii pe care i-am dat anul ăsta la Casco (cu tarifele lor porceşti + franşiză), luam o Dacie la mâna a doua.

Aşa că să-mi sugă pula umecteze penisul Allianz, începând cu Ţiriac şi Cristian Constantinescu şi terminând cu boii ăia de Ernest Broşteanu care nici până acuma nu mi-au plătit decontul pentru platformă deşi am dus hârţoagele acum 5 luni.

Mi-am amintit de ei pentru că azi am plătit rata la Casco. Mai bucuros îi dădeam banii ăia lui Ţiriac dacă-l vedeam cerşind pe stradă.

Niciun comentariu: