luni, 22 decembrie 2008

Ce vizite am primit azi





Ne având ce face, m-am uitat şi eu pe Gogu analytics. Câteva din căutările pe gogu care au mânat oamenii aici:




-mircea badea maricon, sunt de acord, eu un maricon, şi tembel şi cu apucături cocălăreşti. Îmi face plăcere să scriu despre el. Poate ajunge animalul meu favorit. Cel puţin din tag-cloud aşa pare.

-craciunite in pizda goala, n-am pe aici dar dacă cererea populară e mare, pun pe aici şi crăciuniţe în pizda goală, să fie toată lumea mulţumită. Ba pun şi Moş Crăciun în pula goală dacă constat că am şi cititori poponari

-iliescu, ăsta e chiar un termen aiurea de căutat pe net. de ce să-ţi pierzi vremea cu Ilici? Nu mai e pă trend de 4 ani.

-oameni care hi uom ia ocazie, ăsta tre' să fie v'run muncitor chinez d-ăla nou pe meleagurile mioritice care încă n-a apucat să înveţe limba. sau un cocalar beat

Niciun comentariu: