joi, 25 decembrie 2008

Colinde de Crăciun

Îmi bag pula în castratul de Fuego, îmi bag pula-n Ştefan Hruşcă cu vocea lui de muiere, nu-mi bag pula în poponetele de Bogdan Curta (că s-ar putea să-i placă) şi îmi bag pula în Andra, Millenium, Raoul, Paula Seling, Guţă şi în restul cretinilor care n-au înţeles că colindele reprezintă ceva tradiţional şi ca atare n-au legătură cu dance, house, disco, manele, etc.

Am încropit în fugă o selecţie de colinde normale:

Tudor Gheorghe:


Tudor Gheorghe - Colind


Grupul Anton Pann:


Grupul Anton Pann - Steaua sus rasare


Gheorghe Zamfir:


Gheorghe Zamfir - O brad Frumos


Fii Bucovinei:


Fii Bucovinei - Aghiosul aghios


Corul Colindiţa:


Corul colindita


Corul Brâncoveanu:


Corul Brancoveanu - Mos Craciun

http://www.trilulilu.ro/armamortalablog/fc4e440b19b787

Corul Basileus:


Basileus - O ce veste minunata



Basileus - Trei crai de la Rasarit


Ansamblul Balada Bucovinei:


Balada Bucovinei 1



Balada Bucovinei 2


şi, en fin, Nana Mouskuri:


Stille Nacht Nana Mouskouri


Aşadar sărbători fericite tuturor! Eu o tai că mă aşteaptă multă haleală & beutură.

Un comentariu:

karma police spunea...

am cautat in delir si eu colinde traditionale. Am gasit finally CITEVA doar. God e din ce in ce mai greu sa fii normal.