vineri, 19 decembrie 2008

Cum se fac afacerile în asigurări

Ieri m-am dus şi eu ca tot omul să fac poliţă RCA, pentru că cea veche expira azi. CUm se face că la toată lumea RCA-ul expiră la începutul anului.

Mă rog, eu gândesc mai original, aşa că atunci când am cumpărat maşina, am înscris-o pe firmă. Calculasem eu că o să am o grămadă de beneficii. Astfel, pe lângă faptul că deduceam preţul maşinii din profit, deduceam si combustibilul, service, anvelope, etc.

Aşa că acum nu mă mai vait că e Casco mai scump ca la persoane fizice iar RCA-ul fix de două ori mai scump. O merit.

Fiind RCA-ul scump, îmi zic hai dracului să mă uit 5 minute pe net, să văd care e cel mai ieftin RCA. Şi l-am găsit la OTP.

Cu o zi înainte dau eu telefon să-mi confirme preţul, să întreb ce acte îmi trebe (ca să nu mă trimită dup-aia după ştampilă, cui & shit) şi cu ocazia asta întreb de program şi le zic că a doua zi (adică ieri) dau şio eu p-acolo să-mi aduc umila contribuţie la cifra de afaceri a firmei.

La 1 fix mă prezint pe Kogălniceanu la sediul lor şi mă conversez cu portarul care mă informează că toţi angajaţii "ie plecaţi că i-a sunat de la sediu şi că nu mai e nimeni acolo şefu(adică eu) şi că poţi să vii şefu(adică tot eu) mâine (adică azi)".

Normal că mi-am băgat un mare penis. Am plecat spre casă şi în drum am nimerit la nişte brokeri care mi-au întocmit o hârţoagă la Euroins şi asta pentru doar 200 000 mai mult, că m-am şi mirat.

Io mă întreb ce dracu' e în capul managerilor de la Otp de se trezesc să facă meetinguri tocmai în mijlocul programului de lucru. Şi dacă tot fac meetinguri şi şedinţe în mijlocul programului de lucru, de ce mama dracu' cheamă toţi angajaţii. Şi dacă tot tot fac ţopârlănia asta, o fac des? Dacă nu sunt angajaţi acolo unde trebuie să fie (adică la muncă) nu se vând asigurări. Şi dacă nu se vând asigurări de unde mai iau bani?

Ştiam eu că în România orarul de lucru e relativ. Dar nu ţiam că se aplică şi acolo unde se lucrează cu publicul relativitatea asta.

Niciun comentariu: