sâmbătă, 24 ianuarie 2009

1, 2, 3

Back to business, cum ar zice americanul.

Mi-am luat o pauză de sărbători - care mi-a priit- şi apoi ce să zic: nu prea am scuze pentru abandonarea blogului pentru o lună. Dar nu este chiar o abandonare. De când am deschis blogul ştiam că-l voi ţine permanent.

Şi asta n-o fac pentru că câştig bani din blog (deja am câştigat ceva) şi voi câştiga. Dacă blogheream pentru bani, eram mult mai reţinut în declaraţii şi păreri.

Prefer să nu. După ce am scris despre o anumită societate de asigurări - naşpa, desigur- mi s-au oferit 5 000 000 lei sau 500 ROL. Trebuia doar să şterg articolul şi să scriu de bine despre ei. Ei bine, măi pule cu urechi, cred că v-am dat răspunsul.

Şi nu vă fac vouă în mod intenţionat reclamă negativă, voi doar sunteţi de căcat. Nu voi face o obsesie din a scrie despre căcaturile făcute de voi, voi scrie doar din când în când.

Sau poate nu voi scrie, în caz că vă revizuiţi politicile. Deşi nu cred.

Aşa că rămâne la modul următor: voi îmi propuneţi 500 de lei ca să nu scriu negativ despre voi. Eu vă voi băga în pizda mamelor voastre pe blog.

Nu mă suprinde faptul că am fost contactat pe tema asta -deşi nu am foarte mulţi cititori, am câţiva şi mai mult decât atât cititorii mei revin tot timpul- am cititori fideli destul de mulţi comparativ cu vizitele totale şi îşi dau seama că voi avea mult mai mulţi cititori în cazul în care voi decide să-mi dezvolt blogul.

Şi asta am decis de la început. De fapt, eu nu scriu ca să mă citesc singur eu şi prietenii. Scriu pentru că eu consider că am ceva de spus, vouă, cititorilor.

Voi face la un moment dat reclamă pe blog, măcar ca să-mi acoper cheltuielile cu hostingul. Dar nu voi face niciodată reclamă la produse în care nu cred, la produse pe care le consider nocive, toxice, fie ele dpdv material, fie toxice dpdv etic sau social.

Aşadar voi ţine întotdeauna cu cititorii şi în al doilea rând cu "propunerile comerciale" de la diverşi.

Poate că nu sunt foarte fluent după două sixpack-uri, dar se înţelege cât de cât, nu?

Niciun comentariu: