sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Pula, Esca şi deşertul

Aveam, cum sa zic eu aşa, un oareşcare respect profesional (profesional pentru că am scris şi eu articole la reviste şi la câteva ziare) pentru Andreea Esca, mai ales că auzisem că după ce a făcut facultatea în România a făcut niste cursuri foarte fiţoase,
cursuri la care mă uit la ora actuală...

Aşadar ne spune inestimabila Andreea că un oareşcare "Alex" se stingea de sete şi de urât, mă rog, era foarte sentimental - ala ProTv - în mijlocul deşertului Gobi. Iar eu ca un tip care cunoaşte Geografie şi cunoaşte şi deşertul Gobi, am ciulit urechile: repetă vajnica Andreea: Deşertul Gobi, în mijlocul Australiei.

Hop, zic, futu-ţi gura ma-tii, invaţă geografie măcar la nivel de clasa a 8-a dacă tot vociferezi mânioasă la televizor.

După care măreaţa Andreea a revenit (să nu cumva să nu ştim unde e deşertul Gobi) şi ne-a spus că Măreţul Alex, după două zile de mers, murind de sete, a reuşit să meargă puţin înapoi unde a alertat un prieten din România, care la rândul lui a alertat autoritatile australiene, care au trimis rangerii şi l-au cules.

Oricum, zic eu că e imprudent mai ales pentru un "explorator" cum zicea amărâta de Esca să meargă de-ampulea prin Australia. Măreţul "alex", măcar dacă se uita la National Geographic, vedea că se poate supravieţui în bushurile australiene.


Idiotul a reuşit să facă câţiva kilometri prin bush. A reuşit la fel de bine să cheme prin România şi rangerii şi salvarea etc.

La care vaca de Esca ne relatează despre "un român, blocat în mijlocul Deşertului Gobi, în Australia".

După care vaca de Esca ne încredinţează că "Alex" e un mare "explorator", doar a fost şi în Mongolia.

Gizăs, Alex care a fost în Mongolia e un mare explorator. Alex e în mijlocul deşertului Gobi. Şi "mijlocul deşertului Gobi" e pe undeva prin Australia.

Încep să-mi pun probleme despre omul care a angajat-o pe Andreea Esca la ProTv. Domnul Sârbu, văd că aţi fost covârşit de talentele ei. Şi de nenumăratele competenţe dovedite cu hârtii.

Dar v-aţi făcut de căcat. Adică c-ă-c-a-t. Adică Protv-ul este reprezentat, de cea mai mare vedetă a lui, o muiere care la 40 de ani crede că deşertul Gobi este în Australia. O muiere care crede că Alex este "explorator" şi care ne anunţă pe un ton categoric, un ton doctoral că "Alex" a fost în Mongolia. Ca atare "Marele Alex" este explorator.

Să nu credeţi că scăpaţi cu atât. Anafalbetismul Andreei Esca, fiti sigur că va fi expus în presă bine şi sigur.

Ştiu că ProTv era un post de la care aveaţi pretenţii. Dar dacă vaca-şefă de la ştiri îşi dă arama pe faţă, cam ce ar putea fi în echipa de la ştiri care i-a împins o astfel de ştire....

Sunteţi atât de cretini încât nici să redaţi ştirile de la agenţiile de ştiri nu sunteţi în stare.

Luaţi clipuri de pe youtube. Sunteţi de căcat.

Oricât de respectabili vă veţi considera oricând, mie îmi va face plăcere să arăt oricui înregistrarea de la "Ştirile ProTv" cu "deşertul Gobi".

Un comentariu:

karma police spunea...

ar trebui sa pui clipul..si mie imi palcea esca, dar precum stim nu toti au auzit de google...sau din cauza vedetismelor nu le mai pasa ce le iese pe gura..